Svårt att sova igen!

Känns som att man är tillbaka till ruta 1 igen. Vet att jag kommit en bra bit på vägen tillbaka, men ensamheten spökar igen. Försökt att lägga mig tidigt ett tag. Men det gör mig endast tröttare än vad jag va innan. Tänkte därför att om jag är vaken längre idag blir det bra. Men nu kan jag istället inte somna när mina tankar spökar hos mig igen. Önskar bara att allt vore som en dans på rosor nu. 
Imorgon är näst sista dagen på Releasy är super lycklig att jag kommer vidare, men ändå jobbigt att lämna alla. Jobb hela helgen och sen flytta på söndag, exalterad samtidigt som jag är rädd för att allt skall skita sig. 
Men jag håller mina tummar och hoppas på en super vändning nu i mitt liv. Vi får väl se vad livet har att erbjuda denna tiden framöver. 
Håller tummarna att det i alla fall är mer bra än dåligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0