Kärleken

Tankarna sprider sig som vanligt och sviker mig som alltid.
När skall allt bli bättre? Varje gång det känns som att det vänder går det åt andra hållet ändå. 
Humöret svajar mer än någonsin känns det som. Huvudet tänker inte klart och jag tar ut min ilska på fel saker igen. 
Jag skäms över mig själv när jag blir så här. Jag har en underbar kille som 
Får mig super lycklig men sen kommer
Mitt humör och gör allt dåligt.

När tar detta slut så att jag äntligen kan slå mig till ro en gång för alltid. Jag är så lycklig tillsammans med honom och vill fortsätta vara det utan mitt humör så att jag kan behandla honom som han förtjänar på riktigt. 

Jag älskar dig min underbara prins <3 
Joel Lindberg <3 Jacqline Johansson 
För evigt är min störta önskan! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0