Svek

Att en person kan göra en så jävla besviken är helt jävla sjukt.
Utan att tveka så hatar jag dig, för det du gjort mot min familj. Att du kan bete dig så här är helt sjukt för mig att förstå...
Tycker detta har pågått tillräckligt länge nu. 5 år utav hennes liv har du tagit bort från henne att vara ett riktigt barn.
Jag hoppas att allt detta kommer tillbaka å biter dig i röven efter detta. Nu tänker jag inte vara trevlig längre. Inte ens om jag blir tillsagd att vara det. Du är inte värd ett leende, Inte ens en ögonkontakt. Kommer gå tillbaka till mitt kalla ja, som jag va från början. Och det kommer bli lätt. Det är svårare att spela trevlig.


Kärring jävel hoppas du straffas hårt som fan, du borde inte ha fått komma så långt som du har gjort..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0