Tankar

Sitter här med musiken i mina öron, eller ah öra vågar inte ha i båda nu på kvällen.
löjligt jag vet men är man rädd för mörker så är man..

Ah va har jag gjort jo jag har installerat sims igen haha, jävligt kul faktiskt men gubb jävlarna blir ju gamla innan man hinner göra något med deras liv så jävla irriterande men men haha.

Kolla på en as bra film i förrgår Burlesque heter den grymt bra med Aguilera och Cher, så i två dagar har jag lyssnat på musiken som är med i filmen egentligen inte superbra låtar men det är något med domsom ger mig en kick kanske är det för att man sätt filmen och kan se vilken scen låten är med i, magiskt i alla falll.

men nu kanske man ska sova egentligen. kl är ju ändå halv 2, men ett csi avsnitt skadar inte innan man ska sova lite får bli att ställa klockan så jag kan vakna lite tidigare imorn, för jag ska till göteborg med min älskade pojke och ak när dom har slutat imorn. det ska bli lite kul och se hur gris fan ser ut.


Rasmus blom du gör mig lycklig och jag älskar dig mer än någon annan <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0