En dag kvar!

Nu är det en dag kvar tills ja fyller 19, eller om 20 minuter är de det i alla fall.
på dessa 19 åren har jag gått igenom
GLÄDJE, KÄRLEK, SVEK, SORJ, DÖDEN.
Mycket mer också som man inte tänker på lika mycket.

Det har vart en tuff väg hit men man vet att någon annan har det mycket värre.
Jag är i alla fall glad över att ja har ett hem att komma hem till varje dag, att båda mina föräldrar lever
och ja har en massa människor runt mig som bryr sig om mig.



TACK ALLA SOM STÖTTAR MIG!

VET ATT JA INTE ALLTID ÄR BRA PÅ ATT VISA VAD JA KÄNNER OM JA INTE ÄR ARG, MEN NI BETYDER MYCKET.

FÖRSÖKER LYSSNA PÅ ERA RÅD OM SAKER, MEN FÖR DET MESTA FÖLJER JAG MITT HJÄRTA,

SÅ SNÄLLA BLI INTE BESVIKNA OM DET INTE BLIR SOM DET ALLTID ÄR TÄNKT SIG.


JAG ÄLSKAR ER ALLA <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0