Allt snurrar

Huvudet är inte som det ska, allt ja läser på nätet gör mig rädd, va fan är det för nån skit va ska man lita på?
Imorn skaffar ja riktig hjälp för detta skrämmer mig å stressar upp mig en del. Kan inte slappna av så får ont i huvudet och det har hållit i 3 dagar nu, får damp.
Någon hjälp från dig får ja inte heller vilket gör mig arg som fan, vet att ja inte är så duktig utav mig jämt
men denna gången är ja helt ärlig å ja är lite små rädd, vissa stunder vet ja inte va jag ska göra å andra är jag
helt bestämd om vad som ska göras.
Sitter här i köket å försöker slappna av lite med musik och försökt prata med dig, men det gick inte bra.
Ja hoppas dom kan förklara va det är för mig för ja tänker inte ha det så här.. Hoppas även på att min hals kan sluta
värka nu och att ja inte ska hosta lika mycket inatt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0