2 - 8 dagar kvar

Nu är julen över igen.
Många fina klappar fick jag i år igen :)
Ny klippt idag som va en julklapp av min kära pojke :)
Så va det bara två dagar kvar till nyårsafton också ;) klänning och sällskapet är klart. Nu är det bara att handla in all mat som står kvar på listan nu då :)

Sen är det bara 8 dagar kvar tills man blir 20 år :) inte dåligt alls. Nu är ju detta på papper men jag blir typ 18 i huvudet. Dagen kommer börja med att jag och älsklingen lagar mat till kvällen då Caroline, Rebecca och Hanna kommer hit och ska äta och mysa. Sen blir det att gå ut och festa lite på stan också ;) det kommer bli en underbar dag. Massa mys med älsklingen och massa mys med vänner :) sånt gillar vi :) god natt världen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0