13, 20, 26

13 dagar kvar till julafton.
20 dagar tills vi firar ett nytt år.
26 dagar tills jag fyller år.


Jag jobbar alltså bara nästa vecka bara som vanligt innan jul, sen är det juldagen som det blir jobb igen.
Nyår herregud vill inte tänka på det, vet inte va jag ska göra just då längre.
Att fylla år kommer va skönt. kommer då gå ut och dricka gott och dansa som aldrig förr. fy fan va gött. ska ju inte ta det lugnt den kvällen.



Men men det är ett tag till allt detta tyvärr.
va gör man så länge då? jo man sätter sig i soffan kollar film och bara tar det lugnt och hoppas på bättre dagar.
På onsdag ska jag till ett nytt jobb och kolla och imorn ska jag nog ringa till något ställe jag fick nummer om.

Tänk om alla bara kunde va sig själva, våga göra det dom vill.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0