23:21

Ja vad ska jag säga.
Här sitter jag sömnlös igen, min söta älskling sover sen ett tag tillbaka
men jag sitter här.
Så vad ska man göra då tro? jo man skriver bara en massa skit
som ingen läser ändå ^^,

NE men seriöst det finns en del saker jag stör mig på riktigt mycket just nu.
Dels att det finns så tröga människor så att dom inte fattar att dom har
gjort något fel och tror att dom är någon jävla ängel.
Sen att då en person bara är ute efter att provocera än är ju inte
direkt bättre kan man ju säga då. Inte så att man tar åt sig
men det börjar bli jävligt tråkigt just nu, orkar inte gå ner
till eran hög stadie nivå och snacka skit å kalla någon något.

ska man säga nåt ska man kunna säga det inför personen också,
och inse att man kan har fel ibland, att man inte är ett helgon
eller va fan man tror att man är.


Jag försöker leva ett så "normalt" liv jag kan just nu, vilket är jobba så mycket jag kan, vara med vänner och försöka hitta orken till att städa.
Snart är det 4 månadersen jag å Rasmus flytta till våran underbara lilla 2:a
Den är jätte fin. (kan ju se bättre ut om jag orkar dammsuga) :P
Utan alla möbler ser den ut som... den tråkigaste lägenheten man har vart inne i.
Men när allt kom på plats så blev det ett helt nytt ställe, med lite målning på garderoberna
så blev hallen trevligare också. Tyvärr har jag inte hunnit vara i den så mycket
under sommaren eftersom jag har jobbat nästan varje dag, och när jag va ledig
såg jag bara sovrummet. Så ska passa på att pilla lite nu när jag är ledig ett tag fram tänkte jag.

Sitter här och funderar lite på vad livet går ut på egentligen.
först frid och fröjd i 6-7 år sen ett helvete i 12 år med skola.
Då är du ca 19-20 år, och det betyfer att du har 46-45 år kvar tills du får frid och fröjd. Om man
inte vill jobba längre vill säga då.
under den tiden du jobbar så har du kanske 1 månads semester om året minst. på 45 år är det
180 veckor, vilket inte är så mycket egentligen. Kanske vill du hitta på något annat,
plugga vidare eller plugga något nytt, sitta i bänken igen 2-4 år till efter ett tag.
Jag känner ju redan sjäv att jag en dag kommer göra det, men då måste jag
först plugga upp en massa, och läsa extra saker som jag inte gjorde i skolan.
Så är man smart så tar man alla chanser man kan få å bara tackar och tar emot.


Mitt liv är inget roligt liv egentligen, men jag försöker göra det till det bästa som kan gå.

Rasmus Joakim Blom

<3


Tack för att du alltid finns vid min sida Jag älskar dig mer än något!

23/5-11



23:43


Kommentarer
Postat av: Anonym

:)

2011-12-12 @ 10:48:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0