Den gamla tiden.

Idag va det tjejgrupp å ja insåg precis att fan va ja saknar den gamla tiden.
Allt bus man har gjort när man va liten, speciellt ja å rebecca ^^,
Det gick inte skilja oss ifrån gjorde allt tillsammans nästan..
alla dagar på sommaren hemma hos hennes farmor som alltid va lika sjuka :P
det fåt en att minnas allt man glömt när man träffar någon så sellan, dags att ta tag i kragen å börja göra det man alltid gjorde innan, snacka skit å dricka te, fast kanske inte te nu då :D
Sitta en hel kväll å prata minnen hade vart så jävla gött. så nu har vi bestämt oss att vi ska åka till liseberg med vårar kära systrar eller bara ta en vin kväll å bara va som innan..


Att vara ett oskyldigt barn hade vart skönt, linte behöva tänka på nåt mer än att hålla
sin mamma å pappa glada så kunde man göra precis va man ville :)

Att älsla någon är det svåraste man kan göra, även fast man inte tror det kanske så har man ju tankarna
tänk om det tar slut tänk om, va ska ja göra då?
ja kan säga att ja är riktigt kär å älskar en gammal flamma å är glad att han å ja försöker igen,
inget gick la som planerat igentligen men ah, jag ångrar inte nåt. för han gör mig lycklig.
Jag är trygg å är lugn vid han, den pirrande känslan jag får när jag är på väg till han, att ligga jämte han å känna hans närhet gör mig så glad å ger mig ny energi.


2010 11 21
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0