Allt lättare!

När ja tog detta steget ja gjorde för en månadsen gjorde ja det inte för att såra nån.
Utan för att försöka se verkligheten med andra ögon igen.
Allt har bara gått åt helvete istället.
Men börjar bli bättre som tur va.
Att ha han som vän å inget mer är det bästa, ja har försökt gå vidare smidigt men som alla vet är det inte lättaste för mig å vara.
Försökt göra som alla vill, försökt vara så snäll ja bara kan, berättat allt jag kan minnas osv.
men egentligen vill man inte höra det svaret för det är inte det riktiga svaret personen vill ha.

Men jag kämpar varje dag för att få det bättre å ja kämpar för att få det som jag vill, det är inte det lättaste man kan göra alltid men det får ju funka just nu.
Hittat en bit utav det jag vill ha å släpper det inte i första taget, personer runt omkring en får självklart säga sitt men det är fortfarande mitt egna val om vem ja är med å gör.
I det har inte en ända människa nåt att säga om, får en person, ett jobb va som helst så tar man ju inte ifrån det från en annan.
När man växer upp pratar alla om att man ska sträva efter det man vill bli å ha, men nu när man är här så är det inte alls lika lätta som dom sa att det skulle va.. Så står man här å kämpar som ett svin efter det man vill ha även fast man inte orkar å då får man bara en massa skit.

Men så är livet brukar vissa säga till mig, livet är inte lätt alls. Skulle kunna göra allt för att vara 4 år för en dag igen. Inte fatta nåt som händer runt en å bara njuta utav livet,

Allt slit har sitt pris. vissa slutar illa å vissa slutar riktigt bra, speciellt skolan slutar bra :D efter 12,5 år går man snart slut :D kommer va tråkigt å inte ha samma rutiner å aldrig mer skolka ^^, men nu är det dags att komma ut till vuxen livet, själv växa upp helt. längtar inte efter att va självständig helt. gillar att kunna falla tillbaka mot mamma å pappa ibland :P men det är ju inte omöjligt att man kan göra det senare i livet också.


Nu ska ja åka till mitt lilla jobb å ha en toppen kväll :D
Ett utav de bästa sakerna som har hänt mig det senaste året, Tack Alex att du tänkte på mig.

2010 <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Se verkligheten med andra ögon? du vet väl hur de låter? du har satt dig i skiten. man förlovar sig inte om man inte älskar någon.

2010-11-21 @ 10:44:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0