Damp 6/7

Ha idag är det exakt 6 månader till jag fyller 19 haha woho ;)..

Idag har det vart en okej dag i alla fall till nu ikväll när jag väl ville ha internet :( då ska ju själv sitta här å få damp på att allt går som en snigel.. men det värkar som att det börjar öka i takten just nu.. men vågar inte säga förmycket så att något pajar igen då lär jag ju få damp i alla fall haha..

Idag vakna jag kvart i 6 när älsklingen gick upp. inte så kul sen åkte jag in till stan och möte han ocg passa på att shoppa lite :P. blev lite nya troser en ny bikini överdel en body :D en jacka :O :P och en randig längre trekvarts ärmad t-shoirt :)

jätte nöjd med mitt köp som vanligt :P skit sköna troser och porriga så klart hehe.. nee hoppas att det kan funka bättre imorn.

Imorn blir det att åka hem till Carl Kindblom och kolla på hans lägenhet mysigt :) det va en person som lät väldigt glad för att prata med mig i tele haha. inte min bästa vän alltid i skolan haha.


nee msn är det ända som funkar så blir la att sitta där och försöka prata med folket :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0