1/7-10

Hej hopp!!

Har så tråkigt på datan så nu blir det att skriva av sig här lite så att alla på facebook inte får damp på att jag uppdaterar varje sekund hehe..

Idag är det 6 veckor och 2 dagar (43 dagat) kvar tills Rasmus och jag åker till Turkiet i en vecka :) allt är betalt och nu är det nog bara vad som ska med ner och kolla i catalogen och beställa en massa :p. hehe sånt är jag bra på ;) höhö..

Idag jobbar rasmus som han gjort typ hela veckan redan ska in och möta han sen för att åka till rångedala när han har slutat. man vill ju egentligen hoppa över det nästan bra väder fia och louie är inte där så det lär bli kaose men det är la jag iofs vann vid skulle jag tro ^^,


Sola och bli brun går inte så jätte bra just nu, en massa moln här hemma i lilla sandared. men jaja har inorn och lördag med :P. så skönt. kan nog va bra att va lite brun innan man åker till turkiet så jag inte bränner mig lika lättt :P. men men..




Morfar kommer nog att klara sig :D han ska få operera sig nu och det va jätte skönt att höra hans röst i tisdags när han ringde. han kalla sig supermanen spindelmanen och massa fler som jag inte kommer ihåg och sa att han va alla dom och därför va han odödlig. och det är ju typ va man kan säga att han är. han ska tydligen ha en kropp som en 40 åring och han är snart 65 tror jag.. så ganska sjukt sen har han ju ett förflutet som många i den åldern har. Men ah hoppas att han klarar sig i alla fall. så man får se han till jul och sen till sommaren när jag tar studenten..

Tänka att alla ni som ska börja 3:an detta är vårat sista sommarlov, har vi inga jobb till att vi tar studenten går vi som arbetslösa. det låter helt sjukt ju... så man får verkligen börja tänka lite just nu... iofs har jag ett jobb, men ah min lön är ju inte så att jag kan flytta och betala räkningar å hyra... 



 
 Sitter å funderar på vad jag ska göra. min mobil laddas igen, solen vill inte visa sig helt.. fan va jobbigt.. ne blir nog frukost nu en kopp te låter bra :)



Rasmus Joakim Blom <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0