jul,

God jul på er alla,

Det kanske blir en bra jul ändå, om man kollar tillbaka på allt skulle man inte tro det, men ah att ja har klarat göra det ja aldrrig kunnat göra innan gör mig lite stålt över mig själv,

så sitter ja här lyssnar på peter jöbacks jul skiva medans pappa duschar, å mamma och min brror kommer om typ 45 min sen blir det mat å kalle anka som alltid, sen kl 7 börjar man jobbar :P, vad gör man inte för andra ibland? kanske är försnäll men en dag så blir det en bra fördel :) trodde aldrig ja skulle trivas så bra på ett jobb som ja gör, känns som en lite familj, alla tar hand om alla å ställer upp för varandra, precis det som ja önska mig när ja va liten :)

em cigg å en kopp te nu kanske :)

GOD JUL!
(: HOPPAS ALLA FÅR DET SOM NI ÖNSKADE ER :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0