torsdag

Igår blev det flytt hem till pappa :). mycket skönt :P. fick upp en del men inte allt och idag har jag inte orkat röra något helt slut efter orienteringen i skolan :P. amanda och jag lyckades få ihop ett gå i alla fall tog typ 1.40 för oss att komma runt skiten. trött och slö och sprang vilse flera ggr haha. men vi lyckades hitta tillbaka till slut :P. lärarna va la lite chokade att jag å amanda klara det. två blondiner i en skog är ju inte så smart annars :P. men en del snubbligar och mycket skrik haha. jag är ingen jävla skogsmulle säger jag bara. kände mig helt vilsen :P. men men det gick ju hyfsat i alla fall ;). Så imorn är man ledig också :D. så blir väl att sitta och plocka lite i rummet kolla vart allt ska stå och va fan jag ska göra av all min skit ^^, kl är bara 8 och jag är redan helt död xD :P :O. lööve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0