Torsdag :D

Sista skoldagen va det för denna vecka hehe. ledig imorn så blir att spenderar kvällen/natten hos Susi :). Ska bli mycket mysigt faktist. vi får väl se vad vi hittar på ;)...... skolan idag har vart skön inte så mycket som har hänt mer än att jag fick ut brott på Martin som vanligt. han har gjort sönder min penna jag fick av min mormor innan hon dog jätte kul att jag har vart svin rädd om den i 5 år, och när man lånar ut den för att vara snäll pajar han den. blev as arg och leedsen. sen på engelskan gick han för långt igen så nu gjorde jag nåt jag borde ha gjort direkt när han börja. Tänker inte ta en massa skit från någon som inte änns vågar stå för det han säger, det kan till fan jag göra. och om jag nu också blir kallad till rekton så kommer jag erkänna allt jag har sagt till han om han osv. För jag står för det jag säger, till skillnad mot många andra han mäst. Jag hatar han för han inte har någon respekt till någon annan än sig själv om änns det. det kan man ju diskutera om faktist. Neee nu ska jag inte låta detta sitta kvar i mitt huvud hela dagen har ju en bra kväll framför mig som sagt med min lilla sötis Sus och Henrik. blir la att hoppa in i duschen snart med så att jag har det gjort också. sen bara att sminka om sig och dra på sig lite snygga kläder och skacka rumpa hemma hos susanne hela natten lång :D Love you all :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0