Tisdag :)

Trevlig dag i skolan både igår och idag. mycket skoj och tjöt mellan mig oliver och Christian. Mycket sex prat och blivit groft lurad haha.. men men sista natten nu i mitt "gamla" rum blir gamla imorn iofs :p men ah hehe känns lite pirrigt men det ska nog gå bra ändå höhö. Hade egentligen velat mysa med den lilla söta men det fick jag tydligen inte göra :(. men det tar vi kanske en annan dag hoppas vi på i alla fall :)... så ta 10 över 2 bussen hem imorn i alla fall. måste med den för henke kommer hit och hjälper oss att köra mina saker hem till pappa :). sen blir det fixa och dona och sen duscha sitta lite vid datan och sen bara att gå till sängen.................Nu sitter sofia i soffan och tjatar med mamma så att jag får ont i huvudet typ. kollar idol och massa tjat herregud typ. haha men va fan sista dagen nu. allt är ner packat och klart. men nu blir det inget mer skrivande kommer inte på nåt att skriva ^^, pösssss <3 du är mitt ögongodis :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0