Söndag :P

Hemma efter en riktigt go helg med susi hehe. Åkte till henne i torsdags kväll och låg där och kolla tv och tjöta sen i fredags blev det supa ^^, åkte till hennes bror Jimmi och drack en del där hehe. det blev en stört skön kväll en halv vodka och 4 glas vin haha det va på en ganska lång tid så det är inte så mycket ändå, men att jag inte spyde va ju otroligt haha. Till slut såg jag verkligen dubbelt kunde inte kolla på tv för fatta typ inget och det snurra som fan hehe. så låg och prata med Jimmy om en massa hehe sluta med att jag sten decka på soffan kl 4. haha. Fy fan va dåligt jag mådde när jag vaknade i lördags. Vågade inte röra på mig för visste inte vad som skulle hända då xD. Tog mig typ 2 timmar att komma upp från soffan som jag hade gosat mig ner i. upp på toa och wooow vad det snurra till haha. Men inget kom upp i alla fall :D. hem till Susi och äta mums pizza den slank ner jävlar med fort. dom flabba bara för att jag åt upp min första halva så fort ^^, sen fick jag vila magen sluta med att man somnade igen haha. låg bara på den soffan hela kvällen åt godis och halv sov hela tiden. somna fan vid 12 eller nåt i soffan åter igen haha. då sov jag till idag som det blir då :p. Vakna vid 11 eller nåt helt ut vilad och mådde as bra :P. sen va jag la hemma vid typ 4 halv 5....... Börjat packa ihop mina saker nu till min flytt. Min byro och hylla är tömd.. nu vet jag inte vad jag ska packa ner i nästa låde hehe. kanske min sterio eller den kanske man ska ta för hand bara. kan ju iofs packa ner alla mina små lådor i en ända så slipper man en massa små plock men vet inte om jag orkar göra det idag. men vi fårväl se. mina klädder tar jag samma dag eller dagen innan bara och slänger ner all skit hehe. har redan sorterat alla kläder så det slipper jag göra igen i alla fall :D Måste ner i källan också och leta upp en massa saker där nere som ska upp på min lilla vägg hehe. Sen alla saker som sitter på mina vägar och i mina garderober. har ex antal bilder i dom som jag inte vet om jag vill ha kvar eller inte. bara den ena som ett minne av en del dumma saker jag har gjort det är nästan ett måste. men nu ska jag la börja varva ner så att jag kommer i säng i tid, skola imorn 8-4... hoppas rekton tar och pratar med honom imorn annars går jag fan och hämtar han. men natti <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0