Skön dag

Dagen började som vanligt.. jag tveka på om jag verkligen skulle gå upp och gick upp i sista minut. tur att vi hade idrott så att jag slapp fixa mig hemma :P. blev vinter jacka idag för fösta gången sen i våras. fan va ju -2,5 grader.. soptunnans lock hade fryst fast och jag va för trött för att anstränga mig ^^, men kom på bussen kom på att jag glömde mina hörlurar på bordet i vardagsrummet.. fick lite smått damp men orkade inte bry mig. tröttheten lugnade ner mig. kom till skolan blev piggare efter idrotten sen har bara dagen flugit iväg. lite långtråkigt va det la på alkoholhanteringen men klara mig igenom den utan att dö. det va inte fören på företagandet alla börja reta mig igen.. fick cp ryck. fick en massa skit sms av torsten och måns. självklart. sen rasmus skicka ett men va fan ah. sen blev det som vanligt när man har tråkigt en massa sex prat. Idag va det Christian och Julia som börja så jag va inte skyldig. sen va det hem åt fläskfile världens godaste vitlökssås :D. och potatis. va riktigt gott. och nu tvättar man och tjötar med den söta. :). så får vi väl se hur kvällen blir :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0