Onsdag. =)

Aja men lugn dag idag.. började kl 9 och slutade 20 i 12... försökt hålla mig lite lugnare idag och det gick faktist ganska bra :... Elin och Wille tror jag har ADHD eller damp xD. kanska ska kolla mig hehe. nee men va fan va hos kuraton idag med efter skolan och hade vårat första möte utav 10 vi ska försöka komma på varför jag är så arg, lätt irriterad och nere hela tiden så har fått börja med ett program... kommer inte ihåg vad det hete bara xD men det ska bli intressant att se om jag får någon förändring efter eller om jag är skadad för livet ^^, Imorn börjar man då 20 i 1... ska bli riktigt skönt att få sova till 11 eller nåt imorn, sen ledig på fredag :D. super najs hehe. frågan är ju bara va man ska göra denna helgen blir nog att leka med susi någon dag i alla fall :p. får la se vilken det blir bara hehe. Behöver typ städa mitt rum igen också.. vete fan va jag gör men det är fan kläder överallt igen och städade i söndags haha. Kanske ska sätta mig och plugga lite grammatik.. men ingen större lust till det för suger på det haha. sen är det idol ikväll kl 9 Göteborg så klart hehe. Alla måste kolla säger vi då :P. Blir inga mjukis till skolan imorn heller hoppas vi på.. regnar det så får det bli det men annars får det bli nåt annat hehe. känner mig tråkig med mjukis hela tiden. alla klagar ju bara på mig när jag har det... undra varför xD. Love all of my friends. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0