Måndag 14/9

Ajamen. skolan idag va ganska slapp. hehe. sen va jag hos tandläkarn idag med och lagade ett jävla hål mellan mina framtänder. typ ofta man får ett där haha. nu vet jag inte ´hur många hål jag har lagat men i alla fall minst 20 st borde det vara nu :S. dåliga tänder pga lite saker hehe. Men min tandläkare är en gammal gubbe på typ 70 bast eller nåt.. verkar han vara vet inte hur gammal han egentligen är ^^, Men i alla fall idioten tog fan en jävla spruta i käften på mig även fast jag sa att jag inte ville ha en för hatar att ta sprutor i munen vart som hälst men inte där har jag sagt hela tiden. men neee han skulle ta en spruta i min tand ^o). cp alltså gjorde svin ont och sen fick jag nåt skit på tungan som det va i sprutan och tungan domnade av en stund. Han skrämer fan skiten ur mig. innan vågade han aldrig säga nåt till mig eftersom jag va så liten men nu när jag ändå har blivit äldre är han as kaxig. tänk att jag gillade gå dit när jag va liten :O. men aja hehe. snart dags för att lägga ut jentas data och släcka luset ;P. Imorn är sista dagen med vanliga lektioner denna veckan. sen ons-fre är det restaurang som gäller med min cp klass som består av ändast killar typ också haha. och på onsdag blir det att klippa sig :D. hehe får la se hur det blir haha. men innan det ska jag till kuraton och berätta vad som händer i mitt liv eller va det nu är jag pratar med henne om ^^, Tack vare att jag ligger här och skriver varje dag så har jag inte fått skrivigt nåt i min älskade bok. kanske man ska göra innan man sätter sig här och skiver av sig men men. det mäst privata och jobbigaste skriver jag ju inte här i alla fall. Kanske ska färga håret på mamma imorn eller onsdag med vi får väl se när det blir eller om sandra kanske tar det ist :p. hon har fått nåt ryck att ränsa nere i källan vilket inte jag ville vara med om för har en hel del skit där nere som jag inte vet om jag vill ha kvar eller inte, svårt att slänga en massa gamla saker. det är ju minnen också liksom. men men nu ska jag kolla min facebook och avsluta bdb sen dra mig till drömmarnasvärld :D.... You are soo cute :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0