Fredag

Fredagar brukar ändå vara en bra dag för alla men idag va det ingen bra dag för mig alls. Mått skit hela dagen och kände på mig att nåt skulle hända redan när jag gick upp imorse. Vart skit seg hela dagen och när vi höll på att fixa maten till restaurangen så bröt jag ihop, tårarna bara sprutade och jag kunde inte sluta gråta vad jag ön gjorde. Kände att allt bara va fel och att jag va värdelös när jag satt där och lipa floder. tog mig typ en 40 min innan jag kunde resa på mig och gå till matsalen och ta mig lite mat så att jag fick lite mer energi.. men har ändå vart deppig hela dagen och inte orkat göra något bara velat gräva ner mig någonstans... Tårarna sitter precis så att dom bara kan falla ner för min kind hela tiden och jag orkar inte med det. Orkar inte vara ensam något mer. hatar att vakna själv inte ha någon vid min sida som betyder nåt för mig. Och tack vare det så får jag en massa dumma tankar i mitt huvud som jag inte vill ha där... trodde dom hade försvunnit men varje gång jag får upp tanken i mitt huvud blir jag lika nere som alla andra gånger innan... haft en massa drömmar om våren när det va du och ja och det stör mig ännu mer. för det va saker jag hade glömt eller trängt bort kanske är mer sannolikt. Behöver någon vid min sida men vill inte gå för fort igen som jag har lyckats göra två ggr nu. men nu har jag vart singel i 2½ månad eller nåt,, känns skönt på ett sätt att jag har klarat mig hyfsat bra tills nu i alla fall utan att ha gjort några misstag. men känner ändå mig ensam och att jag inte kan klara något om jag inte har någon att vila mitt huvud mot på kvällarna. Hatar att ligga i sängen med en massa minnen runt om kring mig i mitt rum. det ska göra det extra skönt att ha ett nytt rum med nya minnen med någon annan som är värd att spendera en bra tid framåt med. saknar kärleken, saknar saknaden.... blir flyta nästa vecka också. va och hämta mer lådor från pappa igår till mina kläder och det sista små sakerna som jag har kvar. ska bli mycket mysigt och en lättnad att komma pappa närmare. Klarar inte av att vara nära mamma mer blir bara arg när jag ser henne eller hör hennes röst väldigt störande, så har jag inte känt på länge...................... Vill bara må bra igen och få tillbaka mitt riktiga humör som jag själv trivs med, saknar dig så grymt mycket och det stör mig ännu mer......................... Kanske skriver mer sen jag vet inte,. märker vi ju...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0