Blö dag!!

Krupp astma förkyld.

Fy fan va jag har hostat sönder idag, näsan rinner som bara den. Fått as ont i halsen tack vare att jag hostar så mycket. sen har vi ingen nässpray. blöö.   ska nog göra mig en varm kopp choklad och njuta av den. Hoppas på att jag blir bättre till imorn vi har ju restaurang och vill vara med på den.
Det är faktist den första. Åker till skolan och ser vad dom tycker, har ju ingen feber i alla fall. Trodde jag hade det innan idag men hade inte det. Gött, så slipper jag näsan imorn ska det ju inte vara några problem tror jag.  Måste sätta mig och kolla på min svenska och se vad det är jag har kvar på min uppsatts att göra. men vet inte om jag orkar är så tung i huvudet.


ÅÅÅH jag vill träffa dig nuuuu, men vet att jag inte kan det :(. Det sjuka är att jag saknar dig :$ ändå träffades vi inte så mycket. dags att dra till köket att ficka choklad :D mums <33333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0