4 månader

Idag är det exakt 4 månader kvar tills jag fyller 18 :P. fan va najs hehe. Igår kväll va jag med elin baka kladdkaka drack kaffe och kollade på OTH :D. fy fan va jag älskar det programet alltså. Men när man låg där och såg hur dom hade kunde man inte låta bli att undra varför man inte har det själv, så det blev några få tårar som ran ner för min kind när man såg en massa tillbaka blickar på serien... sen när jag gick hem blev det inte bättre. mina tankar bara förvärra allt. Kom in på dom tankar jag inte har haft på snart 2 månader. imorn är det exakt 2 månadersen det tog slut mellan mig och linus och jag... låg och funderade på hur det hade vart om vi inte hade gjort slut igår hade vi t.ex haft 17 månader egentligen. kändes ganska surt att jag inte kan släppa det datumet. Vet att jag inte ska säga detta men jag saknar han, försöker att få bort han ur mitt huvud men det funkar ju fan inte alls. Men det funkar ju bra i skolan eftersom jag har börjat koncentrera mig och sköta skolan riktigt. men under helgen nu har jag ju inte gjort nåt speciellt så blev ju lämnad med mina tankar och jag orkar inte det.. Så om jag får jobber så kommer jag bli överlycklig för du kommer jag äntligen ha något att göra på helgerna med ist för att bara ligga hemma och ha as tråkigt. Skola imorn med. ska bli gött att komma iväg dit, låter kanske konstigt att jag skriver och säger sånt nu förtiden. eller ah sagt det i 2 veckor nu men ändå. Jag har ändrat inställning helt nu och jag gillar det. Börjar mogna till på ett posetivt sätt utan att tycka att allt är jobbigt och pinsamt. Vill inte vara den blyga mesiga jacqie de flästa har sätt mig som nu i ett år i alla fall. speciellt linus då som gnällde på det som mäst... Men nu ska jag bevisa alla fel att jag kan klara det om jag bara vill och sköter mig. tror verkligen på mig själv att jag klarar att plugga och ha ett jobb på samma gång för jag är inte så lat lägre som sagt. men nu ska jag ner i tvättstugan och fixa tvätten :D. kanske skriver lite mer senare vi får väl se :) I love all off my friends <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0