Torsdag 22/10 <3 :D

Torsdag igen :D.
Så jävla gött :P. imorn är man ledig också och en hel vecka framåt :) det beöver man verkligen nu också hehe.

Dagen har vart helt ok. fick ju vara i skolan 2,5 timma tidigare bara för att jag skulle till kuraton och på ett möte hehe. men det va ju skit bra att jag kom tidigt annars hade jag inte träffat sötisen och fått det jag fick :P. det gjorde verkligen min dag. va ovant att gå runt att le av en sån sak :). men ah va så mysigt och så jälva lycklig. Han kom verkligen in i rätt tid i mitt liv. tror inte att jag hade klarat så myclet mer faktiskt men nu gick jag från noll till 100 på en dag typ hehe. det kan ju inte bli så mycket bättre :P. eller det kan det ju såsklart men va fan trivs i alla fall med nuet och hoppas på att gilla framtiden också :)


Imorn blir det att plocka upp alla saker från mitt golv i alla fall sen städa ordentligt får jag väl vänta med då hehe. men ah kan ju inte se ut så som det gör nu när han kommer hem till mig imorn haha. så som det ser ut nu kan jag inte ha det ändå så lika bra att göra det slippa skämas imorn hehe.

Men det blir la säkert snart sängen hehe. om jag bara kan bli trött igen xD inte så smart att somna vid 5 och vakna kl 8 ^^ hehe börjar ju bli skit pigg igen och min sötis har redan somnar :(. men men..

Fan va jag längtar tills imorn :D ska bli så mysigt att få vara med dig själv :).

nu kommer jag inte på nåt mer att skriva haha

så god natt alla underbara <3
Och jag är så glad att du hitta mig och tog mig till ljuset igen oscar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0