Söndag 18/10

Grattis jonny :) hela 20 idag :P.

Dagen har vart helt okej.. somna vid haöv 5 igår :O helt sjukt kunde inte somna så tog bort en massa sms som inte va intressanta, sen satte jag på en film när den tog slut blev jag sur för att jag fortfarande va vaken så stängde av drog täcket över huvudet och sten somna :P, vakna kl 7 första gången av grannes ungar som hoppar i golvet över mitt rum. får damp och sätter å musik och somnar om. kl 12 kommer en liten busig sak till lilla syster och säger till mig att gå upp och hoppar på mig hehe.  Gick upp åt en macka tog en kopp te och en kopp kaffe och sen en cigg :P . det va mycket gott :). sen kom tony efter en stund och vi åt middag köttgryta och potatis helt underbar :D. sen kom sandra och henke hehe blev kaffe och tjöta i soffan hehe.

Kl 6 va jag hos mamma och kolla på one tree hill... fattade typ inget om vilka som va nya helt förvirrad att inte lucas och peyton är kvar. men men sen träffa jag elin en snabbis och sen gick jag hem igen.

på vägen hem flög en massa gamla minnen upp i mitt huvud och förstår inte varför dom kommer upp hela tiden. jag orkar inte tänka på allt det gamla längre.
Fick känslan av när du kom bakom mig och höll om mig när vi gick hem förra vintern och jag fråga vad du gjorde å du svara jag vet att du gillar det så varför skulle jag inte hålla så här.
sättet det alltid pirra i magen när vi träffades efter att vi hade bråkat eller träffades oavsätt. den sköna känslan. ditt leende man alltid fick när man kom hem från skolan.
kärleks fulla kyssar retsamma kyssar. saknar allt. till och med ditt spelande haha. jag hade alltid tryggheten när jag låg där även fast jag visa ilska va jag lycklig inombords.

Men detta är det för flutna och ska vara det också. jag må älska de flesta sakerna med oss t.ex. oavsätt om det hade tagit slut och vi har bråkat och hittat en ny så kanske vi träffades i 2 min så va allt annat borta. det va bara vi, allt annat va borta. det va som att det verkligen skulle vara du och ja. vi är nu vänner i alla fall i mina ögon från förra helgen. det va första gången ingen av oss gjorde nåt för att vara med den andra. det ända vi gjorde va att prata och det fick mig att må så jävla bra, och tror att du mådde lite bättre efter det också. igeom att bara kolla dig i ögonen kan man se fditt humör hur du mår, oavsätt med ditt leende på läpparna, det är inte alltid äkta precis som på många andra.

Men sen när jag kom hem nu ikväll så prata jag med en lite sak hehe. som fick mig att le igen och det va skönt :)


Imorn blir det skolan och läkarn hoppas jag på. sen en massa plugg med blööööö.
Sen så hoppas jag att jag får pratat med Sebastian också så att jag får reda på några saker. hoppas hna följer med till läkarn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0