Onsdag 6/10

Skolan går skit bra.. aldrig gått bättre typ. nu är det bara att komma igång med pluggandet på allvar, sen så är hela skolan lugn. Sen så har jag verkligen vågat ta det sista steget.. jag är över han. det är så skönt. imorn är det 3 månadersen det tog slut på riktigt och jag är riktigt gad att jag inte kämpa för han igen, för han är inte den rätta för mig. Men nu har jag då träffat en ny kille vi kallar han Fredrik. Va med han för första gångegen privat i lördags. det va jätte mysigt och jag kände ingen ånger efter och det gjorde mig ännu gladare att jag verkligen har klarat det jag trodde va omöjligt :). men nu får jag man bara kolla vad som händer.. om han känner det samma eller om han bara vill vara vänner eller nåt. Men jag är i alla fall. för att ha han som vän kommer göra mig minst lika glad. eller ah lite mer glad om det blir nåt mer så klart hehe. Men jag kan faktiskt ropa ut detta utan att tro att jag tvekar och att det är att jag har kommit över linus gustafsson och jag är stolt över mig själv. Nu slipper jag såra folk igenom att jag bara tror att jag känner nåt och jag älskar detta :D. Hoppas bara det blir nåt mellan dig å mig nu för jag gillar dig verkligen. och jag är redo för detta. Tack för den underbara helgen. den kommer jag aldrig glömma :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0