Lördag 17/10

Veckan har vart riktigt tuff... känner att jag inte klarar så mycket mer. ger snart upp. allt blir fel men förstår inte varför. varför händer det mig. varför sviker min kropp mig på detta sättet. har ingen kontroll längre.... den försvann bara på 2 sekunder. men förstår inte hur det kunde gå till, orkar inte gå igenom detta igen. hatar tiden mellan augusti och december. det är en hemsk tid. allt går bara fel och jag mår bara skit.... fortfarande efter 5 år är det lika dant. samma visa varje år, dom runt om kring mig förstår jag inte hur dom kan stå ut med att vara med mig med mitt jävla humör. det går verkligen upp och ner hela tiden.. antingen är jag skit glad as arg eller skit ledsen och det är jobbigt........... Sen så saknar jag verkligen känslan att ha någon vid mig så jävla mycket, allt skulle vara så mycket bättre och jag skulle orka allt mycket mer. saknar att han någon man kan åka hem till när man är ledsen bara ligga där och känna sig trygg och veta att ingen kan skada en. man va alltid välkommen till dig och saknar det så grymt mycket, behövde inte ha dig liggandes i sängen utan bara att se dig så blev allt mycket bättre. att känna sig älskad är det bästa som kan hända och att älska någon...... Miss it like hell. =/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0