Fredag 23/10

Hehe idag vakna man kl 8 när man är ledig xD. skulle upp vid 9 så det va inte så farlig låg i sängen tills blom ringe och skulle väckte mig.. satte mig vid datan prata med Oscar :) kl började gå lite fort så fick hoppa in i duschen städa mitt rum och sen äta lite :P men sen va jag ändå klar en timma innan jag skulle åka hehe. så kunde sitta och ta det ganska lugnt :) . sen tog jag 20 i 12 bussen i till stan, va väldigt nervös av någon annledning ^^, det är inte vanligt hehe. sen satt vi och vänta en timma på rese för att hanna bad oss vänta, så vi satt och prata och hade det mysigt :p. sen kom hanna tog en cigg sen va det bara att gå till sandra. va ändå tvungen att lämna in min mobil. Sandra fick träffa oscar och tvärtom.. övertrevlig människa hehe. sen blev det upp till rese igen sitta med hanna tills hennes buss gick och sen gick vi till sandra igen och åt lunch på eest. Min syster är bra på att övertala folk alltså xD. fick han att äta susi inte så gott skulle jag gissa på hahah. sen blev det 10 över 3 bussen hem till mig :)

Där blev det en massa mys och prat. Han drack upp mitt te :O. vem fan har vågat sig på det inann typ xD... lite kul faktiskt :p. men ah det kändes verkligen helt rätt och ångrar ingenting. joo en sak och det vet han nog va det är... NEJ inte sex till er perversa (kenta) haha... men sen åkte han till stan med kvart i 7 bussen :( blev att följa han till bussen och sen hem till hanna och robert. somna typ i soffan haha. men gick hem vid halv 12 eller nåt kolla på tven satt vid datan en stund och sen blev det kolla film men den cpa så jag fick sätta på musik ist, och somna på två sekunder efter att Oscar skickade sms att han va på väg hem.. då blev jag lite lugnare :) :p.

men han kommer på söndag i alla fall :) då ska vi hem till mamma och kolla på greys anatomy one tree hill och kanske gosip girl hehe. 
sen imorn ska jag nog leka med elin :P och måndag ska man till gbg med tjej gruppen 20 i 8 ska vi vara vid tågstationen :O  kommer ju fan dö hahha mene men


Lööööööv

Oscar karlsson du gör mig lyckligast i världen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0