Söndag 1/11

Hehe lite kul man hade igår :)

Dagen börja la som alla satt vid datan och kolla lite sen laga pappa och jag mat och städade. samtidigt som jag försökte komma på va fan jag skulle ha på mig på kvällen. 
Vid en halv 5 stack jag och hämta busskort och vänta på elin vid ica som ringer och säger att jag ska börja gå upp mot henne så när jag kommer fram så kommer hon och hennes mamam strax efter :). Det blev gå in och elin skulle fixa sig lite smått och rasmus ringer  och frågar hur dom skulle kör. Sen kom vi äntligen iväg vid typ 5 tiden :)

Hem till simon och börja dricka hehe. elin och jag satt först ensamma i och tjöta medans simon duscha och blom åkte och bytte kläder.. det blev sitta där tills klockan blev halv 10 eller nåt ^^, sen vidare till aplared hem till bloms kusiner :p. efter 2-3 öl till där så va jag igång haha. blom jag och elin stog och dansa som fan smått ont i fötterna men vet inte varför xD. kvällen va as bra och jag ångrar
mig inte att jag åkte med alls :D
Halv 1 eller nåt så börja vi åka mot borås igen för att ta kvart över 1 bussen hem till sängen.. då är jag som fullast och simon börja babbl
a en massa saker elin och jag kunde inte sluta skratta.. bussen hem va la typ lika dan. bara att elin fick veta en sak som fick henne väldigt paff. när jag kommer hem är la kl typ 20 i 2 eller nåt och när jag ska ta av mig mina skor så får jag inte va mig dom igen haha.. så när jag står där och verkligen försöker trillar jag ner på golvet med en duns.. rätt ner på röven va det bara. av med skorna utan att dra benet för långt upp så att inte började må illa ^^,
Kom in till rummet får av mig mina kläder och drar på mig en tröja i alla fall eftersom min lilla syster kom nu på morgonen och väckte mig... fö
rsökte somna men det börja fan snurra som fan när jag la mig ner i sängen så satte på musik och somna som en stock ;D...

IDag då.. hmm seg i kroppen en 6 åring kommer in och väcker mig kl 11 på morgonen ont i huvudet orkade knappt röra på mig men blev upp tvingad.. blev baka pepparkakor och konsentrera mig på att inte få upp det jag fick i mig igår.. prata med christian en stund om hans gårdag också. han fick välja mellan att jag skulle klappa till han eller om mats skulle få göra det. JAg fick göra det :D .

MEn nu sitter jag här sandra ligger i soffan helt död vi lyssnar på musik ocg pappa och amanda är ute och åker inlines eller hur det nu stavas då... så det är ganska lungt just nu.. kanske ska gå ut och röka och sen hoppa in i duschen innan man drar hem till mamma och kollar på oth :)


Varför saknar jag dig för xD köra om sista sommarnatten snart kasnke ;)


tack för en go kväll igår elin rasmus och simon :)


Jag och blom :P
Här är vi fulla och glada :)

Simon och elin :P
Två andra fulla glada personer :P


Kommentarer
Postat av: blomman

Tack själv :D

2009-11-09 @ 18:35:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0