Lär dig någon gång!!!!!!!!!!!

Blir så trött på omogna jävlar som är tröga och kan göra så mycket över internet men inte gör nåt när man ser personen... vill du mig nåt så kan du fråga han vart jag bor så kan du ju stå där och kalla mig hora och efterbliven fitta och allt annat... väx upp säger jag bara. jag kan förstöra för dig mer än va du tror. tror du att jag är jobbig nu så vänta bara och se ist. du kommer bara ångra dig efter. Bete dig som 18 som du säger att du är ist för en jävla fjortonåring som inte vet hur man behandlar folk och tror man är cool vad man än gör.


Om man inte känner en person kan man inte kalla den personen hora fitta eller nåt?  för då vet man inte hur personen är egentligen... oavsätt vad man hör av andra är det aldrig okej att kalla någon nåt sånt!!!!!!! och jag är så trött på att folk är så jävla tröga och verkligen inte förstår detta... när man har förståt det så kan man fan kalla sig mogen... har man inte fattat det ör man kvar i fjortisstadiet och då är det fan illa. så alla ni som är så här väx upp seriöst... Speciellt du för du är den värsta av dom. Och jag hatar dig det gör jag. ett starkt ord men det gör jag.. du är verkligen inte värld någon så fin som  han är. Du vet knappt hälften han har gjort nu under det senaste 3 månaderna och enu mindre om hur han har vart innan... lär dig det så kanske du förskänar han.



bara nästa vecka med med min praktik :(. så jävla tråkigt trivs verkligen där as mycket. men men

Kommentarer
Postat av: Emelie

Lite dubbelmoral i ditt inlägg. Läs igenom den en gång för dig själv och sätt dig sedan och tänk igenom vem det är som är omogen!

2009-12-20 @ 19:12:16
URL: http://emelieochdotternnellie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0