Förlåt

Ber så mycket om ursäkt för mitt humör nu under helgen inte vart det bästa och det ledde till en del saker som inte skulle hända. ångrar mig nu i efter hand väldigt mycket men kan ju inte ta tillbaka något gjort är gjort och jag får leva med detta nu och hopp på nåt sätt i alla fall.


annars va helgen bra.. vart med hanna och fått gnälla av mig lite i lördags men men.

Idag va jag hos kuraton och prata igen gick väldigt bra och hon har sätt stora framsteg med det vi håller på med. hon sa att ett återfall är inte så farligt eftersom jag verkligen har grubblat på det länge och inte klarade av mer, "ibland säger hjärnan även kroppen stop och då går det inte alltid att stoppa sig själv även fast man vill" va hennes ord håller med henne helt. och det kändes bättre efter men har en lång väg kvar innan  jag får bort min klump i magen.. ryckt till skit mycket idag när min mobil har ringt och när jag har fått sms men inget har vart från "fredrik" som jag har vart mycket rädd för att få ett sms av idag även igår. Känt mig riktigt hämsk men ah. mig kan man bara reta en tagg tills jag rycker till ordentligt och nu va det verkligen nog. jag orkar inte mer och jag går vidare så gott jag kan. ibland behöver man en speciell stöttande hand att luta sig mot.. har en del som lyssnar och det är jag riktigt glad för men det är fortfarande en person jag behöver höra från och det är dig. klarar det inte utan dig. så är det bara...



Förlåt för mitt misstag men sa att gör du nåt mot mig så kommer jag kunna såra dig 100 ggr  så mycket mer!
Du skulle lyssnat när iag sa det första gången.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0