27/11 hmm

Ska man skriva av sig lite kanske.. haha.. nu börja oskar gnälla på att jag skrev sånna böker på facebook också ^^, så ah får la skriva lite här då :P


Dagen har vart skön.. inte så mycket att göra idag även fast det va en jävla massa mat som skulle ut. det blev lugnt bara för att jag va där idag :p. men det va skönt att vara tillbaka igen i alla fall. två veckor tills jag ska vara där igen :(. men men.
Ont som fan i min handled också.. fick sätta på mig lindan efter halva dagen för att den började värka så mycket.

Blir titta förbi på gården sen och göra pia och renaldo lite glada :P . sen blir det la kanske vara med hanna antar jag det vanliga som brukar vara på en fredags kväll hem till hanna tjöta med henne sitta och tycka synd om mig haha.

Måste lägga upp denna bilden för den är så himla söt och det är två saker jah verkligen gillar med :p


Nu ska jag äta mitt godis och sen dra mig tror jag :p.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0