23/12-09

Oj Oj imorn är det julafton det känns som att det vore igår jag satt ochh grätt som ett spädbarn över att Linus och jag bråka och inte fick iordning på nåt mellan oss. Tiden går så fort man börjar tänka om nu när man märker det så väl att man ska ta vara på tiden vi har.. vilken dag som helst kan vara våran sista! Även fast vi tror att vi kommer leva länge. men det är ju ingen som vet det egentligen man kan bli på körd av en bil trilla ner från en balkong halka på isen och så i huvudet riktigt illa krocka med en annan bil. allt vi gör är en risk. visa gillar spänningen  igen om trottsa sitt egna öde. göra nåt som man vet att man kan dö utav att göra.

Men denna julen kommer vara en av dom bästa skulle jag gissa på ;).. igår kände jag mig som ett barn när jag fick mina julklappar av Rasmus :). jätte fina va dom :) ett armband en shorta och en t-shirt :). Va jätte nervös innan men sen så när jag såg dom blev jag bara gladaree och gladare :). Trivs så himla mycket med han, han har fått mig att göra det jag aldrig trodde att jag skulle göra igen. Jag har blivit kär på riktigt, det är skrämande att låta sitt hjärta bli så här igen. Men jag vet att han är en riktigt bra kille för mig bryr sig om mig och han vet mycket om mig som vissa av mina kompisar inte ens vet.
Litar på han till 120 % om inte mer. Underbart att vara kär men det är ju som sagt en stor risk jag ger mig in i igen, Men jag ska klara detta redan lovat mig själv detta :).

Gick ifrån att vara ganska bra kompisar som va så himla olika du arbetar sönder och jag låg hemma hela dagarna och dog typ. men nu får du mig till att vara rastlös känner att vi måste hitta på nåt och kah har fått dig lite lat xD. inte så bra kanske :D



Rasmus Joakim Blom you and me forever <3


Sötnsen och jag <3 <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0