1/12


Hej hopp va tiden går fort kändes som det va igår jag lyckades få min vilja igenom men det är fan ett årsen hehe.. tiden går för fort vissa gånger.. men jag går vidare och kommit på fötter igen fortfarande lite vinglig men det finns inget som inte jag klarar.. Som renaldo sa jag är för envis och kaxig för att misslyckas med nåt..



Måndag igår va att ta sprutan helvete va rädd jag va men rog den spyde (Y) as gött verkligen.. sen blev det äta pizza med dom bästa och köpa solkort innan jag han ångra mig ^^, så sola med amanda efter skolan och det va mycket skönt :D:P.. Idaag va det NP hoppas på g men inte hundra att jag klara det... tappat mycket sen jag började på gymnasiet mycke gramatik och tal.. hoppas på det bästa i alla









Imorn blir det nog sola igen :D så jävla skönt  är det :P den sköna värmen :P blir nog att äta på brassan också :p vi får se hehe.. får se hur jag mår.. inte mått bra idag alls mått illa och vart yr konstigt humör också gillar inte det riktigt men men

Men nu är jag klar med hela säsong 2 av OTH :P Så måste få tag på jennifer så jag kan se hel säsong 3 med :p LÖÖÖÖÖVE it

Thanx



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0