Torsdag :P

Vilken lam dag alltså hehe, vakna kl 10 fast skulle upp vid 11. blev att hoppa in i duschen sen när jag orkade gå upp ur sängen, sen bara att fixa sitt til skolan :p. Började 20 i 1 as najs :D. hade naturkunskap sen skulle vi ha engelska men va där i 2 min fick några papper sen fick vi sluta.

Sen åkte jag hem till matilda och leta efter mitt halsband men det  va inte i linus rum hmm, vart fan kan jag ha lagt det nu då... så klantig jag är alltså. Men får väl fortsätta att leta här hemma då.

Imorn blir det skola i typ en kvart sen hjälpa Sussi att flytta :). saen på lördag blir det att dricka :P. vi får väl se vad man hittar på under den kvällen haha ;)

Nu ska jag sätta mig och plugga till mitt vitaminprov :(. men måste ju, jag ska bli ett sturd xD :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0